«Ця практика не може бути узгоджена з волею Бога», – Архиєпископ Мюллер про повторні шлюби у православній Церкві
  • Втр, 18/06/2013 - 16:34

Префект Конгрегації у віровчення, Архиєпископ Герхард Людвіг Мюллер не бачить можливості для розлучених католиків, які повторно одружилися, допуску до Святого Причастя. Про це інформує німецька католицька агенція KNA, цитуючи статтю, опубліковану у Вюрцбурзькій газеті «Tagespost».

 

Архиєпископ Мюллер пояснює, чому Церква не може погодитися, навіть в окремих випадках, на Причастя для осіб, які перебувають у повторному зв’язку після розлучення. Він підкреслює, що нерозривність укладеного сакраментально католицького шлюбу стосується усіх без винятків. Позаяк це «Боже правило», Церква не може нічого вирішувати.

 

Це вчення сприймають з нерозумінням у щораз більше секуляризованому світі, але Церква не може відповідати на це прагматичною адаптацією таких потреб, – пояснює ватиканський єрарх і вказує, що «неприйнятним є також і те, що деякі з цих осіб, посилаючись на власну совість, приступають до Причастя». Якщо у когось є сумніви щодо важливості свого подружнього зв’язку, який, на його думку, вже розпався, то у цьому випадку має звернутися до церковного суду, щоб розглянув цю справу, і міг прийняти рішення, чи це так.

 

Архиєпископ Мюллер чітко дистанціюються від практики православної Церкви, де дозволяють другий чи навіть третій шлюб своїх вірних і благословляють такі шлюби. «Ця практика не може бути узгоджена з волею Бога», – говорить префект Конгрегації Доктрини Віри і погоджується з тим, що це «суттєва екуменічна проблема».

 

Ватиканський єрарх підкреслив, що в питаннях Причастя для розлучених, які живуть в іншому зв’язку, не можна застосувати якогось «особливого права». У цих умовах велику роль мають душпастирі, які повинні оточувати осіб, які перебувають у цій ситуації, більшою турботою.

 

Архиєпископ Мюллер визнає, що шлях розлучених, які мають зв'язок з іншою особою, не простий. Він пояснює, що намагаючись «зрозуміти практику Церкви і не приступати до Причастя, ці люди дають своє власне свідчення нерозривності шлюбу» і вказують на те, що, крім Причастя, є й інші способи спілкування з Богом.

За матеріалами www.niedziela.pl