Американська мережа магазинів, яка запровадила «трансгендерні» туалети втрачає доходи
  • Чтв, 18/08/2016 - 16:28

Після того, як у квітні цього року популярна мережа американських магазинів «Target» вирішила у своїх супермаркетах запровадити політику так званих трансгендерних туалетів, тобто, дозволити фізіологічним чоловікам, які твердять про себе що вони жінки користуватися жіночими туалетами, «Target» фіксує падіння доходів на 20 млн. американських доларів, повідомляє pro-life хорватський сайт «Narod.hr».

«Трансгендерне» рішення «Target» спричинило бойкот їхніх магазинів частиною постійних покупців: частина відмовилась від покупок у «Target» через свої релігійні переконання, а частина від страху перед насильним чоловіками, які можуть використати перебування у жіночому туалеті для актів сексуального насильства.