Філе-о-фіш в «MCDonald’s» з’явилось завдяки… католикам
  • Чтв, 09/03/2017 - 15:16

Одним із сендвічів в меню мережі ресторанів «MCDonald’s» є «Філе-о-фіш». Воно популярне серед клієнтів і перебуває у складі меню вже багато років. Однак, не всі знають, що цей сендвіч придумав підприємець-католик, котрий спочатку зустрівся з великою проблемою, а потім виграв успішне парі.

Ця історія сягає 1962 року. Лу Ґроен відкрив свій перший ресторан мережі «MCDonald’s» в Цициннаті, Огайо, однак йому не вдавалось отримати прибутку. Він швидко зрозумів чому: його ресторан був розташований в католицькому кварталі (він сам був католиком), а католики не їдять м’яса в п’ятницю. В меню ресторану були сендвічі лише з м’ясом.

Ґроен почав шукати вирішення. Він створив спеціальне масло, особливий соус-тартар і додав їх до нового сендвіча з рибою. Однак, оскільки працював по франшизі, то не міг почати продавати їх самостійно. Тому взяв своє творіння і показав тодішньому виконавчому директору компанії Рею Кроцу.

Кроц не одразу «купився» на сендвіч Ґроена. В той час він так само працював над створенням сендвіча без м’яса (це був звичайний сендвіч, однак замість м’яса містив шматок ананасу), який назвав Хула-бургер.

Тоді Кроц вирішив зробити парі з Ґроеном: однієї п’ятниці в одному місці вони зробили обидва цих сендвічі доступними у продажу. Той сендвіч, якого куплять більше, увійде до національного меню.

В результаті, Ґроен отримав блискучу перемогу, продавши 350 рибних сендвічів за один день. Скільки продалось Хула-бургерів Кроц так ніколи і не розповів.

А вже решта – історія. Ґроенів рибний сендвіч увійшов до складу національного меню під назвою «Філе-о-фіш», який ми і досі можемо смакувати в мережі цих закладів. До речі, «Філе-о-фіш» стало першим нововведенням до оригінального меню «McDonald’s».

Коли через 24 роки Ґроен вирішив продати свою франшизу, кількість його ресторанів становила 43.

Переклад – «Католицький оглядач» за матеріалами ChurchPop