Франція – на колінах, а пріоритет уряду – in vitro для лесбіянок – архієпископ Опеті
  • Чтв, 02/07/2020 - 17:29

Коли Франція бореться з серйозними соціальними та економічними наслідками пандемії, а система охорони здоров’я стоїть на колінах, уряд не має інших пріоритетів, як-от використання часу липневого відпочинку для просування закону про біоетику, який передбачає запліднення in vitro для лесбійських пар та одиноких жінок . “У вас немає сорому”, – наголошує митрополит Парижу для газети “Le Figaro”.
Мішель Опеті (Michel Aupetit) визнає, що його дивує поспіх, з яким уряд хоче прийняти цей закон. Так само, як і під час пандемії, він був здивований пріоритетним питанням абортів, нав’язливістю ідеєю вбивства ненароджених дітей і ситуацій, коли навіть до пацієнтів із інфарктом ставилися недбало.

Паризький митрополит зазначає, що з цією винятковою поспішністю намагаються протягнути закон, який стосується самої сутності нашого людства. Цей закон хоче кардинально змінити те, що сформувала наша цивілізація з повагою до людини, її гідності, життя та здоров’я.

Дитина буде свідомо позбавлена батька та сімейного оточення.

Архиєпископ Опеті зазначає, що оскільки правителі так легко посилаються на принцип рівності при створенні цього нового закону, можливо, варто дізнатись, чи справді сьогодні цей принцип дотримується. Паризький митрополит посилається на досвід минулих місяців, на ситуацію в службі охорони здоров’я, яку він дуже добре знає, адже до того, як стати священиком протягом 20 років, він практикував професію лікаря. Архієпископ згадує людей похилого віку, як з ними поводилися під час пандемії, коли вони помирали, не даючи можливості попрощатися із сім’єю, у повній ізоляції. Служби знехтували правилами гігієни в будинках престарілих, бракувало персоналу – ситуація там була плачевною.

На думку паризького митрополита цей новий закон, який дозволяє in vitro для лесбійок та одиноких жінок, є порушенням принципу рівності стосовно дітей, які будуть народжуватися за таких обставин. Виникає питання застосування цього принципу до ембріонів людини. У репродуктивному бізнесі вони трактуються як об’єкт споживання. Архієпископ Опеті закликає поставити себе на місце молодої людини, яка усвідомлює, що початок його життя позначений насильством, тому що його навмисно позбавили батька, він також міг бути ембріоном, який замість того, щоб перебувати в утробі матері, міг потрапити під мікроскоп вченого або в сміттєвий контейнер.

Тому єрарх закликає парламентарів відхилити проєкт цього закону, що є несправедливим та несумісним із принципом рівності, натомість вирішувати реальні проблеми французів.