«Гендер — це ім’я сучасного Ірода»
  • Нед, 29/12/2013 - 20:38

Стати разом на захист сім’ї перед сучасним «Іродом», який носить ім’я ідеології гендер, закликав у Пастирському листі про родину єпископ Казімєж Ричан (Кєльце, Польща).

«В октаву Різдва Христового, у свято Святого Сімейства я стаю навколішки на порозі віфлеємського гроту і споглядаю Бога, який обдарував нас сім’єю», — написано у листі єпископа кєлецького на тему загроз сучасній родині, серед яких, на його переконання, на перший план виходить ідеологія гендер.

Душпастир викладає позицію Церкви щодо цього явища. Також він пише про родину як Божий дар, про вчення Ісуса щодо сім’ї та про роль приготування до Таїнства подружжя. Єпископ нагадав слова Євангелія, які показують загрози, що чатують на Святе Сімейство, і «послання» Йосифа, який забирає родину до Єгипта, важливе також і сьогодні: обов’язок захисту дітей і дружини.

«Хто захищатиме життя, коли жінки об’єднуються у феміністичні організації, аби визволитися від материнства, мати свободу усування вагітності? — запитує єпископ Ричан і закликає: — Батьки, татусі! Станьте в одну шеренгу, аби захищати сім’ю. Голови всіх сакраментальних родин, і тих, що не мають таїнства! Станьте разом на захист родини від сучасного Ірода, який зветься ідеологією гендер».

Єпископ Ричан також прокоментував критичний погляд  медіа на позицію Церкви щодо гендеру та сім’ї: «Газети пишуть, журналісти по телебаченню переконують, що люди Церкви надають цьому забагато уваги. Архиєпископ Міхалік [голова Конференції єпископату Польщі. — Прим. ред.] ні на чому не знається. Архиєпископ Хосер із Варшави не здатен керувати дієцезією. А взагалі, єпископи і священики то самі педофіли і недоуки. Бо ж гендер є наукою про стать, вивченням рівності чоловіків і жінок». У відповідь на ці закиди автор написав: «Не можна обманювати суспільство. Церква має обов’язок розкривати брехню, обман, погані наміри теорії, суперечної здоровому глузду, яка нищить цінності, що лежать в основі культури Європи, прагнення збудувати новий лад на фундаменті статі».

Єпископ Ричан навів також уривки з Адвентового листа єпископів Словаччини, які, зокрема, написали: «Вони хочуть переконати нас, що ніхто з нас за природою не є чоловіком чи жінкою, хочуть відібрати в чоловіка право на автентичність чоловіка, у жінки — право на автентичність жінки, у сім’ї — право на автентичність сім’ї (…). Нарівні з подружжям хочуть нав’язати зв’язок двох чоловіків або двох жінок».

Кєлецький єпископ застерігає, що це вже не «теорія на папері», оскільки у Польщі «освітня влада вже починає впроваджувати теорію в життя».

Ідеологію гендер єпископ порівнює з Іродом і закликає: «Батьки! Захищайте дітей від сучасного жорстокого ’Ірода’. Ви маєте на це право! Хто дає дітям їсти? Партія? Коаліція? Хто купує одяг? Міністерство? Хто купує книжки, посібники? Журналісти, лобісти? Хто сплачує в Польщі податки? Хіба ж невіруючі? Хто є працедавцем у початковій школі, в гімназії, ліцеї? Чи ж не війти, бургомістри, президенти? Хіба ж вони не татусі й матері? Наслідуйте св. Йосифа. Коли захистите сім’ю, захистите Вітчизну, захистите Віфлеєм, де народився Бог-Людина.

Єпикоп Ричан заохотив також до участі у виборах і голосування «за людей, які люблять дітей, сім’ю, Вітчизну, Бога». «Не дивися на партію. Голосуй за людей. Маєш таке право. Зі св. Йосифом ми не програємо боротьбу за сім’ю», — закликав ієрарх.

Він нагадав, що сім’я є даром Бога, а «маленький Ісус підтвердив споконвічний дар Бога-Отця, що немає кращої спільноти для дозрівання в любові, ніж сім’я». У сім’ї присвячення є не жертвою, а даром себе, у сім’ї дитина є не тягарем, а благословенням, у сім’ї матеріальні труднощі є умертвленням і не зачіпають порядності, у сім’ї труднощі є перевіркою любові, загартовують її, але не нищать, у сім’ї молитва є будівельним матеріалом любові, вона народжує зв’язки спільноти. Єпископ підкреслив, що Божі заповіді стоять на сторожі міцності сім’ї і що Ісус підносить до рангу таїнства подружжя, яке укладають чоловік і жінка.

На завершення кєлецький єпископ нагадав, що підготовка до шлюбу є справою першорядної важливості, й це визначає, зокрема, Катехизм Католицької Церкви. «Хіба рішення зв’язку на ціле життя не вимагає серйозного приготування, розмови, формації, дискусій, молитви? Зрештою, сімейного життя не навчать серіали, де розлучення і зради є чимось звичайним. Любові не навчать інтернет-сторінки, які показують інтимні справи. Це патологічна порнографія. Любові й життя не навчать брошурки про мистецтво кохання. Секс не вичерпує подружнього покликання. Не виправдовуймо дітей та онуків браком часу на приготування до шлюбу», — закликає єпископ Казімєж Ричан.

Джерело: CREDO