«Google» пропихає гендерну ідеологію та усиновлення дітей геями, шукаючу підтримки в ЛГБТ-диктатури
  • Чтв, 13/07/2017 - 20:01

«Google» є однією з транснаціональних корпорацій, найбільш відданих гендерній ідеології. На цей раз у своєму 30-секундному ролику «Google» пропагує гомосексуальний образ життя разом із своїми продуктами «Google Home» і «Google Assistant». В цьому ролику можна побачити гей-пару з дітьми під час "сімейного" сніданку.

Рекламна стратегія компанії «Google» сприйняла цю нову модель «сім'ї» з метою «зробити нормальними відносини між особами однієї статі, використовуючи дітей в якості інструменту [цієї нормалізації]» - заявив представник асоціації «REAL Women of Canada» (англ.: Справжні Жінки Канади), Гвен Лэнддолт (Гвен Лендолт), з посиланням на сайт LifeSiteNews.com. повідомляє видання Карагандинської римо-католицької єпархії (Казахстан) «Кредо. Верую».

 «REAL Women of Canada» - група канадських жінок, які відважились заявити, що «Google» прагне привернути  ЛГБТ-групи до своєї компанії

ЛГБТ-активісти без вагань бойкотують ті компанії, які ігнорують їх прохання. Це частина того, що називають "розплідником скажених  псів": лоббі, які захищають публічний образ компанії в різних медіа-кругах.

Стиль цього оголошення, ймовірно, нове вістря списів гей-лоббі. Они закликають до:

- Примусової нормалізації за допомогою телевізії ненормального образу життя.

- Нав'язування дітям та підліткам подібних моделей "сім'ї", як нормальних, зловживаючи їх психологічною невинністю, щоб змінити їх природні біологічні схильності.

- Все подається з повсякденної точки зору, без будь-якої «непотрібної» полеміки. Їм недостатньо просто показати конкретну гей-пару - вони показують сім'ю з двох "батьків", що займаються повсякденними справами, так як це робить будь-яка  інша нормальна сім'я.

Противоправне оголошення

В боротьбі з ЛГБТ-лоббі Лендольт відстоює найбільш головне, те, що «діти потребують  батька та матір», внаслідок чого подібні оголошення є незаконними і насильственними. ««Google» же підтримує цю ненормальність», - заявила вона.

Спроби трансформації культури

Пропозиція подобних споживацьких моделей та гей-реклами сприяє трансформації культури. Сьогоднішня людина рухається меркантильними звичками та вигаданим всесвітом, яку створили засоби масового спілкування за XX і XXI століття. Образи та короткі розповіді, що включають в себе ролики подібного типу, нормалізують гомосексуалізм та заважають іншим думкам заперечувати цю сексуальну тенденцію, яка не має ніякої підтримки в людській історії.

Навіть сама можливість обговорити актуальність навчання та відкритої пропаганди для дітей та дорослих подібного сексуального віку сьогодні неможлива. Гендеристська диктатура підстерігає нас всюди. Цензура у великих наукових виданнях, що перешкоджає розкриттю міфів про "гендер" та орієнтацію, цензура в засобах масової інформації та університетах (включаючи деякі католицькі), сьогодні є "нормою" життя.