Канал BBC Two провів дослідження стосовно статевої ідентифікації у дітей
  • Втр, 22/08/2017 - 16:03

Канал BBC Two випустив документальний фільм про експеримент, який провели в одній зі шкіл Англії, де семирічних дітей вчать забувати про відмінності між хлопчиками і дівчатками в спробі добитися так званої «істинної рівності між статями». Експерти висловили свою думку з приводу даного питання, повідомляє CNLNews.

Документальний фільм називається «Більше немає хлопчиків і дівчаток: чи можуть наші діти обійтися без статі?» Прем'єра відбулася в середу, експеримент провів доктор Джавід Абельмонейм, в гендерному дослідженні задіяний клас школярів.

Як повідомляє Evening Standart, Абельмонейм провів експеримент в класі з 23 учнів школи Ланесенд (Lanesend) на острові Уайт, кинувши їм виклик в гендерних стереотипах.

«На початку першого епізоду діти проходять психометричні тести для оцінки їх сприйняття статевої приналежності, - йдеться в статті. - Не дивлячись на свій юний вік, багато з учнів вже відчувають суттєву різницю між двома статями. Всі дівчатка, крім однієї, сказали, що вони вважають хлопчиків «кращими» від себе. Тим часом, Тіффані сказала, що «краще, коли чоловіки головні», ще одна дівчинка, Кара, сказала, що «дівчатка краще в тому, щоб бути красивими» ».

Документальний фільм вийшов як раз в той період, коли число дітей, що звертаються в клініки в обігу в клініки гендерної ідентичності в Великобританії, досягло рекордних показників.

Служба з розвитку гендерної ідентичності, опублікувала в липні статистичні дані, згідно з якими 84 дитини у віці від 3 до 7 років були спрямовані в такі клініки в 2016 році, що більш ніж в чотири рази перевищує показник в 2012-2013 роках.

Деякі, такі як Кріс Макговерн (Chris McGovern), колишній радник Департаменту освіти, критикував такий розвиток.

«Це вже стало індустрією, люди роблять кар'єру на тому, що спонукають дітей задаватися гендерних питанням у віці, коли їм потрібно просто залишатися дітьми. Коли вчителі піднімають ці проблеми, це може заплутати дитину, зробити її нещасною або навіть нанести травму », - сказав Макговерн.

Абельмонейм категорично заперечував, що експеримент в класі може завдати шкоди дітям.

«По-перше, це абсолютно не стосується гендерної ідентичності. По-друге, жодним чином будь-хто не намагався керувати дітьми так, щоб нашкодити, - міркував Абельмонейм. - Ми говоримо про BBC. Я доктор. Їх батьки і вчителі брали участь. Ну, і по-третє, дивіться передачу, і якщо після того, ви все ще залишитеся при своїй думці, то ви божевільний ».

Проте, деякі вчені, такі як доктор Джоанна Вільямс (Joanna Williams), університетський лектор і автор книги «Жінки проти фемінізму», попереджала раніше, що «ВІДУЧУВАННЯ» дітей сприймати різницю між хлопчиками і дівчатками може завдати шкоди.

«Діти, натхненні своїм досвідом в школі, починають сумніватися в своїй приналежності до певної статі з більш ранніх років», - заявила Вільямс під час освітнього фестивалю в червні.

Вона зазначила, що все більше число шкіл «заохочують навіть найменших дітей сумніватися, чи дійсно вони хлопчик чи дівчинка».