Католицька Церква в Хорватії розпочала інформаційну кампанію про небезпеку ліберальних нововведень в освіту
  • Пон, 24/12/2012 - 00:03

22 грудня цього року Католицька Церква розпочала масове поширення летючок, які інформують хорватське суспільство стосовно небезпек, які несе для католиків та хорватського суспільства в цілому впровадження нових модулів у шкільний предмет "Медичне виховання".

 

Як офіційно повідомив прес-секретаріат Загребської Архиєпархії, Церква, використовуючи своє право дбати про добро не лише власних вірних, але також і кожної людини зокрема, розповсюджуватиме  інформаційні листівки не тільки в церквах, але також і в інших місцях.

 

Цю кампанію Католицької Церкви в перший же день підтримали маси людей, які спонтанно поширюють летючки по містах та селах. Хорватське суспільство не готове приймати накидання йому псевдоцінностей, які противляться католицькій вірі і моралі.

 

Лідер найбільшої та найвпливовішої опозиційної партії Хорватії "Хорватської демократичної спілки" (HDZ) Томіслав Карамарко гостро розкритикував насильницьке введення хорватською владою додаткових модулів в шкільний предмет «Медичне виховання», які цілком не відповідають католицькій моралі.

 

На думку опозиційного лідера, така діяльність теперішньої хорватської влади є недемократичною і руйнівною для хорватського суспільства. На його думку, влада замість провадити порятунок тонучої хорватської економіки, бореться з релігійними переконаннями більшості хорватів.

 

 На думку хорватського опозиційного лідера: «Теперішня влада критикує Церкву так, ніби Церква є ворогом суспільства номер один. Вона запроваджує нові модулі у «Медичне виховання», домагається скасування викладання у школах основ католицької культури, щоб створити з наших дітей зомбі, щоб ми у ЄС увійшли без роду і племені».

 

Найбільший хорватський бізнес-холдинг «Agrokor», який є одночасно найбільшим хорватським виробником сільськогосподарської продукції, гігантом харчової промисловості, власником найбільшої в Хорватії мережі супермаркетів «Konzum» та найбільшим дистриб’ютором періодичних друкованих видань, приєднався до інформування хорватських громадян про небезпеки, які несе введення нових модулів у шкільний предмет «Медичне виховання».

 

На прохання холдингу Церква видала інформаційні листівки, які коротко інформують вірян про небезпеку нових ліберальних модулів «Медичного виховання». 22 грудня в усіх супермаркетах «Konzum» та в газетних кіосках «Tisak» покупцям та відвідувачам роздавали листівки Хорватської єпископської конференції стосовно нових небезпечних для виховання дітей модулів «Медичного виховання».

 

 

Довідка «Католицького Оглядача»

Хорватський холдинг «Agrokor» належить до найбільших холдингів Середньої Європи. На сьогоднішній день холдинг є найбільшим хорватським виробником мінеральних вод – головний бренд «Jamnica», рослинних олій, майонезу, соусів, оцту, сирів, масла, маргарини – головний бренд «Zvijezda», є практично єдиним виробником морозива та заморожених харчових продуктів – головний бренд «Ledo», найбільшим виробником м’ясної продукції, головний бренд – «PIK Vrbovec», який є і одним з найбільших європейських кооперантів «McDonald’s» в Європі, найбільшим виробником вин та сільськогосподарської продукції в Хорватії – головний бренд «Belje», та найбільшим дистриб'ютором друкованої періодики в Хорватії – головний бренд «Tisak». Також «Agrokor» є власником найбільшого боснійського виробника мінеральних вод «Sarajevski kiseljak».  

«Agrokor» також відомий як найбільший матеріальний доброчинець Католицької Церкви в Хорватії. Зокрема «Agrokor» фінансує практично усі проекти хорватського «Карітасу» та приймає діяльну участь в усіх харитативних акціях Церкви в Хорватії, а також допомагає Католицькій Церкві у Боснії і Герцеговині та Сербії.

 

За матеріалами www.vecernji.hr/www.ika.hr/www.laudato.hr/www.jutarnji.hr