Лекція о. Даріуша Око: “Гендеризм – це новий комунізм”
  • Чтв, 14/06/2018 - 20:56

Цікаво, що ті самі люди, які навчали комунізму, сьогодні навчають гендеризму. Функціонери, які організовували марши 1 травня, тепер організовують гендерні паради. Це іще одна загроза, якої не можна уникнути.

В духовному світі є так само, як у фізичному:

Наше тіло є найбільший фізичним чудом, але щодня мільйони бактерій намгаються жити за наш рахунок. Ця боротьба є обов’язковою умовою для життя. Якби хтось сказав, що відтепер не буде виробляти білі тіла, то відразу би помер.

Так само і в духовному світі. Якщо людина буде допускати духовні бактерії у своє життя без боротьби, вона також наражає себе на смерть. Тому духовна боротьба є чимось природнім.

Для невіруючого християнин – це ідіот. А ідідотів, відомо, можна терпіти, але жодним чином не давати їм владу, тим паче – владу на усім світом.

Повертаюся до комунізму

Коли вийшли на яв страшні злочини марксизму, коли виявилося, що комуністи є найбільшими злочинцями світу, бо за різними оцінками, знищили до 120 млн осіб, тоді нові атеїсти почали шукати нову ідеологію і цією новою ідеологією став гендер.

Марксизм проголошував  класовий антогонізм, гендер також потребує двох груп: пригноблених і пригноблювачів. Ці групи повинні бути настільки антагоністичними, що конфлікт між ними спровокує справжню революцію.

Однак з марксизмом є проблема, тому що ця ідеологія запанувала не у розвиненому західному світі, але у найвідсталішій Росії. Колись марксисти мусіли признати, що вони не зможуть провести свою революцію в Західній Європі, бо європейці сильно пов’язані з високою культурою, християнством.

Таким чином Церква стала найзапеклішим ворогом марксизму і будь-якої іншої атеїстичної ідеології.

Цікавий досвід Франкфуртської школи. Серед них переважали євреї атеїсти. Вони розробляли модель суспільства, де щастя досягається без релігії, і за класичною схемою вони потребували антагоністичних груп.

На той час не можна було апелювати до робітників, робочого класу, бо вони дуже добре жили в Західній Європі, тим паче в багатій Америці. Тому атеїсти мали знайти новий поділ. З часом жінки і чорношкірі отримали права і вже не хотіли вмирати на барикадах. Виникла ідея провести поділ між психічно здоровими та хворими, бо де є та межа, яка відрізняє здоров’я і хворобу. Але складно керувати і організовувати психічно хворих людей. Можливо треба звільнити в’язнів і привести їх на барикади? Але з ними також є проблема, бо якщо будуть звільнені, то по дорозі на барикади підуть красти і вбивати.

Погляд впав на секс меншини. Почалося розхитування понять.

Не треба казати “фу, зоофіл”, треба говорити толерантно: “Він займається міжвидовим коханням”.

Не треба казати “фу він педофіл”, варто по-іншому окреслити уподобання такої людини: “Він є прихильником міжпоколінневого сексу”.

І так далі.

Франкфуртська школа взяла за основу праці Вільгельма Райха. Він відповідав ролі батька для ідеології. Вихований в багатій єврейській сім’ї на Західній Україні. Коли був іще хлопцем, шантажував прислужниць, щоби займалися з ним сексом. Потім шантажував матір тим, що розкаже батькові про її коханця. Він обіцяв мовчати, якщо мати погодиться на інцест з ним. Матір відмовилася, Вільгельм розказав все батькові. Відтоді батько постійно бив матір, аж до того, що вона наклала на себе руки. Батько з часом збагнув, що він зробив, і також закінчив життя самогубством.

Він ніколи не виявив почуття вини щодо смерті його батьків. Як бачимо для Райха секс був важливішим за його батьків. Секс став богом.

Існує така теза: “Якщо ти не живеш, як віриш, то будеш вірити так, як  живеш.

Якщо я говорю, що правила добрі, але я до них не дотягую, то розумію, що потрібно змінюватися мені, а не правилам. Але можна піти іншим шляхом – раціоналізувати своє життя, виправдовувати свою власну поведінку. Ми частіше робимо друге – так простіше. Але Райх на основі свого вибору гріха вибудувавав цілу ідеологію.

Він став смертельним ворогом релігії, бо саме релігія, згідно з його переконаннями притискає свобідне сексуальне життя, робить людину нещасливою. Оскільки люди незадоволені сексуально, вони мають невроз, а тому шукають Бога. Навіть націонал-соціалізм Гітлера він пояснював через родинні проблеми. Бо саме у родині пригноблюється людина, Гітлер був результатом такого пригнобленого виховання. У всьому винна сім’я. Тому треба кинути сім’ю і задовільняти будь-яке сексуальне бажання.

Наприклад, якщо 15-річний хлопець хоче співжити з 13-ою дівчиною, треба дати їм контрацептив і звільнити квартиру, а якщо дівчина завагітніє, то треба зробити аборт, а якщо не вдасться, то дитину виховає держава, а якщо ці діти захворіють венеричними захворюваннями, то їх можна вилікувати. Ніщо не має стати перешкодою для необмеженої сексуальної свободи.

В своїй книзі Вільгельм пише, що ядро людського щастя це задоволення сексуальних потреб, а отже людина мало чим відрізяється від тварини – лише тонка плівка культури відділяє її від природнього тваринного стану.

Перевагою Райха для нас, християн, є те, що в своїй книзі “Сексуальна революція”, він говорить дуже чітко і ясно.

Радянська влада взяла його принципи на озброєння. Вперше в світі були дозволені аборти. Олександра Колонтай, радянський міністр і близька товаришка Леніна, сказала, що секс, як склянка води, п’єш там, з тим і тоді, де, з ким і коли тобі хочетья пити.

Райх говорив, що допоки ми не проведемо сексуальної революції, докорінна зміна суспільства неможлива. Тому Райх дав пораду комуністам: “Не боріться з релігією, просто сексуалізуйте дітей, і тоді все впаде. Коли діти займуться сексом, то релігія перестане цікавити людей”.

Про справжню мету сексуалізації дітей сказав Грамші: “Люди мають забути, що вони забули Бога”. Вони якби кажуть: “У вас є секс, що Вам потрібно іще?”

Це отваринювання людини, і це антропологічна катастрофа.

До цього також належить концепція нищення родини, бо, як казав Райх, в подружжі вже через чотири роки люди нудяться одне одним, а тому треба або розлучатися, або шукати коханця.

Однак доля батька гендеру склалася трагічно. Він переїхав в Америку і захопився теорією та практикою “аргону”. Вона давала людям енергію. Це виглядало таким чином, що людина заходила у кабінку і перебувала в ній, звичайно, за гроші. Щоби отримати вищу міру енергії, треба частіше перебувати у, створеній Райхом, кабінці. А тому лігічним було би її купити. Райх просував свою “релігію”, “науку”, бізнес, аж допоки американська правоохоронна система не ув’язнила його із звинуваченням “шахрайство”. Райх помер у в’язниці. Помер, які і жив.

Франкфуртська школа перейняла ідеї Райха. Маркузе написав книгу “Ерос і цивілізація”. Він говорить те саме, що і Райх, але робить це у марксистський спосіб. Ми побудуємо суспільство, коли знищимо його моральні засади вільним сексом. Це теорія гендеру.

Якщо  Вам  потрібно в одному реченні передати суть гендеру, то найпростішим визначенням я пропоную наступне:

“Гендер – це чергова атеїстична ідеологія, центром якої є секс”.

Так можна однією фразою охарактеризувати це соціальне явище.

Ви запитаєте, чому гендеристи хочуть сексуалізувати дітей, чим раніше, тим краще? – Зрозумійте, якщо секс є богом, то він має супроводжувати людину усе життя, від дитинства, ні – від народження.

Наступником Райха був Альфред Кінсі, який насправді був збоченцем, але світом сприймається, як авторитетний учений. Прабатьком теорії гендеру є також маркіз де Сад.

Сексуальна поведінка, за яку він сидів у тюрмі, сьогодні просуваються, як державна політика. 

Важлива теза гендерної ідеології – це відмежувати секс і стать, тобто секс є культурним вибором. В англійському або німецькому FB немає двох статей, але є 6 чи 10 гендерів. Цю тезу цієї атеїстичної ідеології можна проіліструвати наступним чином:

 (Запросив дівчину на сцену). Прекрасна дівчина, яку ми бачимо, це жахливий наслідок виховання. А цей кремезний чоловік, напевно, його примушували гратися пістолетами. Через це він дуже страждає. А ця прекрасна дівчина все життя мріяла працювати в шахті, але змушена носити плаття і зачіски.

Тому в дитячих садках дітям почали насильно давати іграшки протилежної статі. Як результат, дівчата одягали машинки в платтячка, а хлопчики відривали руки лялькам, щоби побачити, що там в середині.

Гендеристи є збоченцями, а це карається законом, вони хочуть робити все і не бути покараними. Це частина їхньої боротьби. І це логічно.

В Німеччині зелені запропонували закон, щоби секс був дозволений з особою будь-якого віку. Сьогодні психологи в США кажуть, що педофілія це нормальний стан, так само як гомосексуалізм, і додають: “Якщо ви приймаєте гомосексуалізм, то приймайте й інцест”.

Є підручник для дітей, де одна з вправ називається “Новий бордель для всіх” (показує книжку) – я мушу з собою возити ці книжки, бо мені не вірять, що це можливо – кожна дитина має спроектувати свою модель борделю. Пропонується, щоби діти з 15 років мали право регулярно відвідувати цей заклад за потребою чи працювати там за своїм вибором також з 15 років. Це нормально.

Тобто логічне мислення має довести нас до висновку, що бути проституткою це норма. І якщо Ви в Україні не захистите себе від гендеру, то ваших дівчат будуть вчити, що бути проституткою це норма.

Професор Кохановський, перший авторитет  з гендерної ідеології у Польщі, каже, що найбільша мета і найглибше задоволення це трансгресія, тобто – перехід межі, вихід за рівень людськості, майже тваринне відчуття сексу. “Навіщо нам шлюби?” – пише він: “Ми повинні пишатися своєю свободою гея, бо за вечір можемо мати кількох сексуальних партнерів.

Так от, за такі книжки мають саджати в тюрму. Але в Німеччині пані професор, автор цього підручнику для дітей має свою кафедру в університеті, а ув’язнюють батьків, які заважають “сексуальній освіті” дитини, їхньої дитини. Коли батьки перебувають за гратами, дитина іде до спецального закладу, а коли батьки звільнюються, то мусять заплатити 4000 євро в місяць за перебування дитини на утриманні держави.

Тому я привіз книжок, які допоможуть нам у боротьбі. Чим більше ми знаємо, тим більше  можемо. Ми маємо бути єдиними, бо у нас ті самі вороги. Як колись козаки і гусари, зупинили турок, так само і тепер поляки і українці мають  об’єднатися і знову захистити Європу.

Питання-відповіді

Чи варто християнам виходити на гей-парад?

Перш за все, людей, обманутих гендерною ідеологією, ми маємо трактувати, як хвориих і залежних, бо вони поранені своєю родиною, а потім своїм життям. Треба ставитися до них із співчуттям, але як до наркоманів. Я маю допомогти, але і сказати правду, що наркотик вбиває.  Гендер просувається поступово, але неухильно. Треба розуміти стратегію боротьби, опоненти чекають на будь-яку нашу помилку. Вони готові використовувати найбрудніші методи. Треба знати, що вони хочуть нас знищити. Раніше нас, теїстів, вбивали, а тепер хочуть витиснути на маргінеси, зробити фріками сучасності.

Гендер з його фінансами державною та медіа підтримкою виглядає, як регулярна армія, а ми, як партизани. Це треба змінити, бо в довгій  перспективі партизани можуть не витримати. Якщо це війна, то у ній треба триматися єдності всіх “партизанських угруповувань” і слухати командирів – єпископів. Треба прийняти, що нас чекає не один захід, протест чи акція, але війна на все життя. І боротися дійсно треба.