Новини з «ґендерного фронту» та пастирський лист словацьких єпископів на захист сім’ї
  • Срд, 18/12/2013 - 00:27

Новини Ґабріели Кубі з «ґендерного фронту» та пастирський лист словацьких єпископів на захист сім’ї та проти просування ґендерної ідеології

Моя книжка «Глобальна сексуальна революція: руйнування свободи в ім’я свободи» в даний час з’явилась у чотирьох країнах: Польщі, Хорватії, Словаччині та Угорщині. В Чеській Республіці вона з’явиться навесні. Цього року я була в Польщі шість разів, часто протягом кількох днів робила доповіді та проводила семінари. Минулої неділі (в 1-шу неділю Адвенту, 01.12. – пер.) я говорила перед 500 пластунами, ввечері – в резиденції архієпископа Генріка Гозера, найгучнішого консервативного єпископа Польщі, а 3 грудня – в резиденції архієпископа Варшавського кардинала Казімєжа Нича, в переповненому залі. Кардинал запросив мене на цю зустріч і сам був присутній. Це є знаком того, що в Польщі серед громадськості ведеться критична дискусія про ґендер і Церква – на відміну від нашої (тобто в Німеччині. – пер.) – бачить небезпеку й більше не мовчить.

 

Так само у Словаччині. Там видавець видавництва «LUC» на початку жовтня організувала презентаційну подорож. Від Братислави до Кошице я зробила десять доповідей в переповнених залах, частково в присутності єпископів. Мене приймав 90-річний кардинал Ян Хризостом Корец, який в час комуністичного режиму 10 років був ув’язнений, глибокошанований у Словаччині. Він усвідомлює небезпеку нового тоталітаризму і зробив про це доповідь перед єпископами. Нині є чудова заява словацької єпископської конференції, текст якої подаю внизу.

У Хорватії референдум, якого добився народ, мав успіх – він встановив, що в Конституції шлюб буде мати визначення як пожиттєвий союз між чоловіком і жінкою. Це перемога над соціалістичним урядом і об’єднаною силою ЗМІ. Хорватський прем’єр-міністр Зоран Міланович після цієї перемоги сказав дивне речення: «Це буде останній раз, що більшість відбирає права меншості». Хіба ми дотепер завжди не думали, що демократія – це влада більшості над меншістю??

Угорщина два роки тому прийняла християнську конституцію. В наших ЗМІ представляють це як небезпечний правий радикалізм. 

Де лиш проявляється опір ґендерній ЛГБТ-програмі Європейського Союзу, там ЄС при підтримці ЗМІ застосовує всі засоби примусу, щоб його придушити. Ґендеризм видається дуже могутнім, однак противники могутніші: здоровий глузд, природа і Бог.

В цьому сенсі я бажаю всім нам впевненості, мужності та Божого благословення на Різдво Христове і в Новому році. 

Ваша Ґабріела Кубі

 

Пастирський лист словацьких єпископів на Адвент 2013 року

Час Адвенту, в який ми вступили, є часом приготування до Різдва. Це свято нагадує нам про прихід Сина Божого у наш світ. Як каже Він сам, Він прийшов, щоб ми мали життя, і мали його в повноті. (див. Єв. Ів. 10,10). Найцінніше, що Бог дарував світові та людині – це якраз життя. Для цього Він створив тут умови та встановив закони. Якщо ми їх поважатимемо, життя буде процвітати. Якщо ж людина повстає проти Божих законів, цим вона творить культуру смерті.

Особлива увага спрямовується на людину. Перед тим, як її створив Бог, Він приготував їй чудову й плодовиту землю, щоб вона стала джерелом її фізичних сил. А для її щастя Він подарував їй, поряд із землею, сім’ю. Бог хоче, щоб кожна людина в цьому світі прийшла в цю мило впорядковану сімейну спільноту. Якщо це не так, то в такому разі йдеться або про нещастя, або про людський фактор. Протягом всього життя людина має зазнати в сім’ї багато форм людського щастя. Воно починається зі щастя дитини, яка в руках батька і матері почуває себе дуже безпечно і при цьому безтурботно. Через виростання і набування зрілості воно перемінюється на щастя закоханого чоловіка чи жінки і пізніше на щастя турботливого батька і матері. Врешті, щастям дідуся й бабусі, якщо воно їм подароване, є радісне споглядання за добре вихованими нащадками, за тим, як відповідально вони діють. Кожен етап людського щастя забезпечує впорядкована сім’я.

Сім’я – це інституція Божа. Тому її знищення не належить до влади людини. Церква молиться над молодятами: «Боже, Ти поставив жінку поряд з чоловіком і вже при сотворенні так благословив цю спільноту, що не може бути вона зруйнована ні через гріх первородний, ні через потоп».

Через цю молитву Церква також визнає віру в сім’ю як інституцію Божу, яка існує, відколи існує світ. Але вона не обов’язково має вижити в Європі. Навіть якщо людина не може її знищити, то вона може її спотворити, що й відбувається в нинішньому світі.

Через розклад сім’ї людське щастя, яке досягає в ній земної повноти, знецінюється. Воно приводить життя в небезпеку і виробляє культуру смерті. Дійові особи культури смерті для її реалізації використовують досить спекулятивні методи. Вони вкладають в дуже благородні поняття абсолютно новий і протилежний, а отже, знецінений смисл.

Вони говорять про «права людини» і «права дитини», однак і в ці права вони хочуть просунути те, що шкодить дорослим людям і дітям. Під прикриттям прав, які вони насаджують, батько і мати втрачають можливість відповідально виховувати своїх дітей. При цьому дитина має природне, Богом дане право на виховання.

 

Ґендерна ідеологія загрожує шлюбові та сім’ї

Представники культури смерті приходять з новою «ґендерною ідеологією». В її ім’я вони хочуть просунути т. зв. «зрівнення статей». Людина, яка перший раз чує це поняття, гадає, тут йдеться про те, що чоловікові та жінці будуть надані однакові права та однакова гідність.

Проте ці групи шляхом т. зв. «зрівнення статей» націлюються на щось зовсім інше. Вони хочуть переконати нас в тому, що ніхто з нас не існує від природи як чоловік чи жінка, і таким чином вони хочуть відібрати в чоловіка право та ідентичність чоловіка, в жінки – право та ідентичність жінки, в сім’ї – право та ідентичність сім’ї, щоб чоловік більше не відчував себе чоловіком, а жінка – жінкою, та щоб шлюб більше не був єдиною, Богом благословенною спільнотою чоловіка та жінки, натомість вони хочуть поставити на рівень шлюбу і спільноту двох чоловіків чи жінок.

 

«Розклад сім’ї – бунт проти Бога»

Так виникає такий собі содомітський памфлет, який противиться волі Божій та накликає Його кару. Шляхом лозунгів, які видаються благородними, в суспільне життя привносять розклад сімейного життя, яке мало б бути святим.

Це богохульний бунт людини проти Бога. Він створив нас за своїм образом. Чоловік отримав від Творця гідність чоловіка, жінка – гідність жінки, а сім’я – гідність сім’ї. З цього можна вивести і гідність народу.

Дійові особи культури смерті та представники ґендерної ідеології хочуть зруйнувати це все в ім’я благородних лозунгів. Поняття чоловік, батько, лицар, джентльмен для них неприйнятні. Це саме стосується понять жінка, дружина, мати.

 

«Законодавство проти здорового глузду»

Народ, в якому їм це вдається, втрачає своє, повне гідності, становище перед Богом, а також перед світом. Представники багатьох країн з незрозумілих причин підлещуються до цих дійових осіб культури смерті та йдуть їм назустріч через законодавство, яке часом виступає проти здорового глузду.

Такі люди не мають ніякої моральної самоповаги і позбавляють свій народ не тільки його гідності, а й через закони піддають його загибелі. Це втрата значного сенсу життя, втрата сенсу виживання. Перші небезпеки вже видно і в нас.

Ми хочемо виразити велику повагу і подяку тим інституціям та окремим особам, які є свідомими цієї небезпеки, що наближається, і які організували в Кошице «Марш за життя» на захист сім’ї та культури життя.

Ми хочемо виразити повагу і подяку всім людям, які підтримали цей марш і таким чином висловили те, що вони надають великого значення порятунку інституту сім’ї.

«Марш за життя» мав би бути закликом, підбадьоренням для наших державних представників, щоб вони не боялися захищати гідність та життєздатність нашого народу.

Воістину, вони досить байдуже відгукнулися на цей заклик, що показує широке засвоєння ними культури смерті, оскільки вони, як і раніше, її дійовим особам надають великий простір та значну підтримку.

Активісти «зрівнення статей» не здаються, вони чекають на слушну нагоду, щоб через законодавство заволодіти процесами виховання та освіти і насадити цю «содомську ідеологію» у виховання в початковій та загальній школі.

Тут йдеться про такий виховний процес, який не тільки позбавлятиме дитину її гідності, а й докорінно розкладатиме її морально і психічно. Він відбиратиме в дитини можливість в будь-якій сфері виростати до зрілого чоловіка і до зрілої жінки. Для цього жахливого руйнування фундаментальних цінностей зловживатимуть професією вчителя. Раніше вчителя використовували, щоб проти волі батьків нав’язувати їхнім дітям атеїзм, а сьогодні йому грозить щось ще гірше.

 

«Не даваймо себе обманювати засобами масової інформації»

Дійових осіб культури смерті також сильно підтримують ЗМІ, але не даваймо себе обманювати та впливати на нас.

Культура смерті справді загрожує існуванню народу. При такій загрозі попередні покоління не вагалися йти на смерть заради захисту Батьківщини. Від нас ще не вимагається такої великої жертви, однак нам потрібно остерігатися.

Ми закликаємо до пильності всіх представників влади на всіх рівнях, батьків, керівництво шкіл та всіх людей доброї волі, щоб зупинити дії культури смерті ще в їх зародку.

Наші голоси на будь-яких виборах може отримати лише той кандидат, який відкидає культуру смерті. Через протилежну позицію ми зневажимо наших предків, які поклали свої життя за благо своєї країни.

У цей передріздвяний та різдвяний час Бог дає нам виразно відчути, що в Його очах означає сім’я. Коли Його Син був посланий у світ, Він не потурбувався про те, щоб Його Син народився в пишному палаці, щоб Він їв вишукані страви, натомість Він потурбувався про те, щоб Його Син прийшов у світ та міг виростати у впорядкованій сім’ї.

Нехай погляд на сім’ю з Назарету пробудить нас, щоб ми зробили для збереження сім’ї все, що в наших силах. Так, як сім’я з Назарету вберегла Дитину втечею до Єгипту, так і ми зобов’язані за будь-яку ціну захистити здоровий розвиток дітей від небезпечної «ґендерної ідеології».

У великій надії, що Ви займете правильну позицію в цих серйозних питаннях життя та сім’ї, вділяємо Вам наше благословення.

Єпископи Словаччини

 

Переклад з німецької Володимира Мельника