Православний митрополит Мінський і Заславський вважає, що православні та католики вірять в різного Бога
  • Втр, 30/01/2018 - 17:44

У православних та уніатів різний Бог. Про це заявив православний митрополит Мінський і Заславський, Патріарший Екзарх всієї Білорусі Павло, відповідаючи в рамках передачі «Бесіди з митрополитом Павлом», що вийшла 27 січня на телеканалі «Ехо-ТВ», на питання гомельських віруючих. Відео бесіди наводить портал «Церква».

Справа в тому, що в листопаді 2017 р. на телеканалі «Білорусь 1» вийшов сюжет про костел в селі Березівка Вітебської області, в який місцевий католицький священик Марек Пасюта запрошує і православних селян, так як найближча церква знаходиться в 10 кілометрах від села. «Я не хочу нав'язувати католицький костел, хочу просто допомогти сім'ям, допомогти дітям, допомогти людям повернутися до християнських коренів після атеїзму», - зазначив в сюжеті настоятель.

При цьому біля костелу встановлена скульптура, що символізує об'єднання католицьких і православних хрестів, а в самому храмі є й ікони православних святих, в тому числі Серафима Саровського і Єфросинії Полоцької. Також при храмі навчаються і діти двох конфесій.

Відповідаючи на питання гомельських віруючих, митрополит визнав, що православні Березівки дійсно не мають своєї церкви і тому ходять на служби в костел. «Одну будівлю використовують і православні, і католики. Але це в жодному випадку не є якоюсь унією. Завдання уніатів - сказати, що у нас один Бог. Вибачте,  у нас не один Бог, друзі мої. У вас свій Бог, тому що ви по-іншому в Бога вірите. Ви по-іншому його сповідуєте. Бог дійсно один, але в корпорацій свій бог, в якійсь сектантській організації - свій. Вони до нашого спільного Творця і Господа ніякого відношення не мають. Господь же в Євангелії сказав: «У вас утроби - Бог, у вас мамона - Бог». У язичників теж ідол - бог. Але для нас, православних, це дрібничка. Так само і уніати», - зазначив єрарх.

Говорячи про ситуацію змішаних православно-католицьких родин в Білорусі, митрополит сказав, що не варто втручатися в це, коли сім'ї «живуть в мирі та злагоді» і поки «не дозріли стати православними".