Присутність Церкви в соціальних мережах обговорять у Ватикані
  • Чтв, 19/09/2013 - 16:10

У стилі комунікації папи Франциска можна виділити чотири головні риси: прості слова, зміст, який глибоко зворушує серця віруючих, жести і використання образної мови. Цими спостереженнями поділився в інтерв'ю " L'Osservatore Romano " Архиєпископ Клаудіо Марія Челлі, глава Папської ради з засобів масової комунікації.

За словами єрарха, слова Святого Отця дуже легкі для розуміння, вони відповідають на страждання і внутрішній пошук людини незалежно від її поглядів чи віросповідання. Крім того, Папа говорить не про всі речі - він робить жести, які здатні передавати внутрішнє багатство пов'язане з глибокою духовністю. Нарешті, Франциск користується простими виразами, щоб передати складні поняття.

Єрарх розповів, що 19-21 вересня у Ватикані відбудеться пленарна асамблея Папської ради з засобів масової комунікації. У центрі роздумів її учасників буде зв'язок між "мережею і Церквою". Архиєпископ нагадав, що саме соціальні мережі були головною темою останнього послання Бенедикта XVI на Всесвітній день масової комунікації. У ньому Понтифік підкреслив їх позитивний характер і закликав до євангелізаційної присутності Церкви у веб -просторі. За словами Архиєпископа Челлі, під час пленарної асамблеї обговорюватимуться питання типу: як бути присутнім в соціальних мережах? З якими посланнями? З якими стилем комунікації?

Єрарх поділився, що в основному, в центрі уваги учасників зустрічі буде робота мультимедійного порталу www.news.va, а також його сторінки в "Фейсбук". За словами Архиєпископа Челлі, публікації порталу в цій соціальній мережі досягають близько 10 млн. чоловік на місяць, які мають можливість залишати свої коментарі: як позитивні, так і негативні.

Архиєпископ Челлі зазначив, що найпопулярнішими постами порталу news.va є ті, які містять багатий духовний зміст - витяги з промов Папи та Отців Церкви.

За матеріалами http://be.radiovaticana.va