Реформа ватиканських ЗМІ: апостольство - головний критерій
  • Чтв, 28/04/2016 - 08:51

Реформа ватиканських ЗМІ, щоб бути ефективною, має торкнутися не тільки структури, але і "комунікаційних процесів", підкреслив префект Секретаріату з комунікації Святого Престолу в зверненні до учасників семінару на тему "Церква і нові виклики комунікації", організованого Папським університетом Святого Хреста. Зустріч відбулася 27 квітня 2016 року в прес-службі Святого Престолу.

О. Даріо Вігано зауважив, що головним критерієм для розуміння триваючої реформи ватиканських ЗМІ є апостольство, за яким іде все інше. Головна мета реформи в тому, щоб Євангеліє і навчання Папи досягли сердець всіх людей. Цей "апостольський критерій" повинен реалізовуватися таким чином, щоб не замінювати собою комунікацію помісних Церков і одночасно підтримувати церковні громади, які найбільш потребують допомоги.

Префект Секретаріату з комунікації підкреслив, що реформа ватиканських ЗМІ носить не тільки структурний характер. Йдеться про те, щоб зробити комунікацію Ватикану ближчою до людей та інтерактивною, що стає все більш необхідним з розвитком цифрових засобів комунікації. Реформа пройде також і на технологічному рівні.

О. Вігано говорив про необхідність "розкрити вікна", щоб побачити,  чи "дійсно ми відповідаємо на питання наших співрозмовників". Він наголосив на необхідності в більш ефективному використанні людських ресурсів через відповідну підготовку, реорганізацію, створення командного духу, перемогу над індивідуалізмом і слабкою координацією між структурами.