У США з'явився бренд одягу, що підтримує сімейні цінності
  • Чтв, 09/05/2019 - 08:47

У США, як альтернативу великим брендам, які підтримують аборти, гомосексуальність та інші ліберальні погляди, випустили лінію одягу, що пропагує консервативні сімейні цінності та захист життя людини.

Домогосподарка, мати і автор книги для дітей Карла Д'Адессі разом зі своїми дочками випустила лінію одягу «COL1972» (Культура життя 1972) для «Маршу за життя» у Вашингтоні (Колумбія). Шиють одяг у Філадельфії.

Зараз асортимент випущених виробів складається з балахонів, майок, в'язаних шапок, бейсболок, лосин і дорожніх сумок. Згодом планують розширити асортимент лініями одягу для чоловіків, жінок і дітей.

Засновниця нового торгового знака обіцяє віддавати 10% доходів організаціям, які захищають цінність людського життя.

«У світі моди триває війна. Сім'ї, де культивуються традиційні цінності, почуваються так, ніби їх винесли за дужки. Для нас немає місця у світі моди, тому що ми не змогли забезпечити купівельною спроможністю бренди, які є антиамериканськими».

Д'Аддесі, яка є журналісткою і радіоведучою, розповіла про те, що її сім'я активно бойкотує компанії і корпорації, що порушують моральні принципи її дому.

Д'Аддесі не купує в «Таргеті», тому що організація дотримується трансгендерної тенденції, згідно з якою в школі один і той же туалет можуть відвідувати учні обох статей. Також її родина не купує речі від «Найк», тому що її продукцію рекламує колишній гравець Ен-Еф-Ел Колін Капернік.

«Ми не підтримуємо організації, які перераховують кошти «Планованому дітонародженню», і організації, які виступають проти сімейних цінностей».

Низка фірм, що випускають одяг, субсидують «Плановане дітонародження», яке є найбільшою в США організацією-прихильницею абортів. Це «Найк», «Мейсіс», «Леві Строс», «Докерс» і «Конверс». Компанії «Джей Крю», «Холлістер» і «Гуччі» підтримують ЛГБТ-організації, серед яких «Кампанія за права людини» і «Мережа геїв, лесбіянок та їхніх гетеросексуальних друзів в освіті».

«Мої дочки кілька років тому сказали, що бренди один за одним падають в їхніх очах тому, що скеровують гроші в індустрію, чия діяльність суперечить принципам нашої сім'ї. Вони попросили мене почати шити одяг».

Д'Аддесі не сіла за швейну машину – її дочки запропонували ідею запустити власний бренд. Вони склали бізнес-план і провели дослідження. За результатами їхніх досліджень, приблизно 9 мільйонів дітей до 13 років, підлітків та дівчат з покоління міленіалів дотримуються філософії на захист життя людини.

 «Ми побачили, що існує 9 млн дівчат, які поділяють цінності моїх дочок. Було б чудово створити співтовариство, що підтримує всіх, хто виступає на захист життя людей. В індустрії моди є ніша – одяг для жінок з традиційними цінностями – і ми хочемо заповнити її».

Д'Аддесі пояснила, що потрібні магазини, куди б приходили християни і «не відчували провини за зроблені покупки».

Бренд «COL1972» отримав свою назву з метою вшанувати останній рік, коли «цінність людського життя вшановувалася в США». У 1973 році Верховний Суд США виніс постанову про легалізацію абортів у справі «Роу проти Уейда».


Паломництво Святими місцями

Добровільний внесок
вкажіть суму пожертви

  грн/місяць