В Римі тривають Міжнародні дні католицької видавничої справи
  • Суб, 29/06/2019 - 12:26

Представниця компанії «Google», що взяла участь в Міжнародних днях католицької видавничої справи, розповіла про нові виклики, які ставить перед видавництвами цифровий світ.

«Виклики цифрового світу перед католицькими видавництвами» – таку тему обговорювали в четвер, 27 червня 2019 р., учасники Міжнародних днів католицької видавничої справи, що тривають у Римі від 26 до 29 червня. Яким чином відповідати професійним вимогам «на цифрових платформах» в епоху фальшивих новин і підбурювань до ненависті? – таке запитання прозвучало з уст модератора другого дня заходу Редакційного Директора Дикастерії в справах комунікації Андреа Торніеллі.

Стратегії компанії «Google» для аналізу відеоматеріалів  

На це запитання у своїй доповіді відповіла Джорджія Абелтіно, Директор відділу стосунків з інституціями та офіційних стратегій у Південній Європі компанії «Google». За її словами, в наш час, коли щохвилини на «YouTube» публікуються 500 відео, підбурювання до ненависті – це одна з найбільших проблем. Вона зазначила, що стратегія компанії «Google» в цьому сенсі дуже строга: вони визначають і блокують кожну публікацію такого змісту, використовуючи для цього спеціальні програми. Крім того, нещодавно «Google» прийняла на роботу 10 тисяч осіб, які займаються аналізом і контролем таких відеоматеріалів.

Бути активними в цифровому просторі

В інтерв’ю для VaticanNews вона додала, що перед усіма видавництвами постає виклик залишатися значущими в контексті, переповненому інформацією, вчиняючи власний якісний продукт видимим і важливим для публіки. Католицькі видавництва повинні намагатися насправді бути присутніми в цифровому просторі, і це не означає мати тільки власний веб-портал, а бути активними в соціальних мережах, провадячи там обговорення, бо, в іншому випадку, їх «засиплять» коментарями. А технологія, зі свого боку, пропонує засоби, які дозволяють видаляти коментарі, що підбурюють до ненависті, та  допомагають сприяти позитивному діалогові.