Великобританія: чи відійдуть школи від індоктринації ґендеризму?
  • Птн, 02/10/2020 - 10:51

У Великобританії буде суттєво обмежено доступ ідеологів ґендеризму до шкіл. Таке рішення прийняла міністр з питань рівності Ліз Трусс після того, як недавнє дослідження показало, що розмова з маленькими дітьми про стать приносить їм набагато більше шкоди, ніж користі.

Упродовж останніх років у британських школах акцентується на тому, щоб, виходячи з поведінки дітей, з ними розпочинати розмови про їхню “справжню стать”. Практично це було так: якщо, наприклад, дівчинка більше полюбляла носити штани, чи лазила по деревах або грала у футбол замість того, щоб цікавитися ляльками, вчителі були зобов'язані провести з нею цикл розмов на тему її статевої ідентичності та скерувати дитину до питань трансґендерності. Це спричинило розвиток багатьох розладів у дітей. Британська міністр зауважила, що завжди були дівчатка-хлопчиськи, які з часом виростали в жінок, які усвідомлюють свою жіночість.

За словами Ліз Трусс, заняття, котрі проводили у школах трансґендер-волонтери, і які багато вчителів відкрито називали індоктринацією, за останні роки спровокували збільшення кількості дітей, що просять про зміну статі. У 2014 році було 697 таких випадків, а три роки тому (за останніми офіційними даними) – 2016. Звідси й рішення міністра з питань рівності вилучити з освітньої програми ґендер-організації, які досі вільно проводили заняття і школах. Це рішення дуже добре сприйняли вчителі і насамперед батьки, які боролися за право виховувати своїх дітей на основі власних цінностей.

Це ще одне рішення, що протистоїть потоку ґендеризму у Великобританії. Це ж міністерство заблокувало законопроект, який дозволяв дорослим змінювати стать, у тому числі й у документах, без необхідності попередньо проводити відповідну клінічну діагностику.


Паломництво Святими місцями

Добровільний внесок
вкажіть суму пожертви

  грн/місяць