Відомий нью-йоркський маркетолог порадив як найпростіше і найефективніше просувати сімейні цінності
  • Чтв, 03/11/2016 - 13:22

Девід Лежен, засновник маркетингової агенції OPUSfidelis порадив учасникам конференції, що відбулася в австралійському Сіднеї, а яка займалася питанням відродження сімейних цінностей, як найпростіше і в той же ж час найефективніше можна пропагувати сімейні цінності, пише «The Catholic Weekly».

«Як можна пропагувати радість шлюбу і сімейного життя?», - запитав Лежен учасників конференції – «Це дуже просто – відкрите двері свого дому. Виберіть один день в році й перетворіть його на день відкритих дверей власного дому. Зробіть барбекю, запросіть сусідів, колег з роботи».

Лежен розповів що його сім’я такі дні відкритих дверей проводить уже кілька років. Популярний маркетолог вважає це одним з найкращих способів євангелізації, можливістю донести світові Вчення Церкви про шлюб і сім’ю. Він закликає дати можливість людям побачити католицький шлюб в дії і не приховувати власну людську недосконалість у переживанні реальності Таїнства Подружжя в щоденному житті. Він свідчить, що люди були кожного разу заінтриговані й натхненні свідченням його сім’ї.