Вокалістка відомого поп-гурту: Навіть якщо я завтра стану матір’ю чи щасливо вийду заміж, я все одно жалітиму за трьома дітьми, яких не народила
  • Втр, 31/01/2023 - 20:40

«Жалітимеш про це усе своє життя… Я також буду жаліти за трьома дітьми, яких не народила», - такими словами Кая Джонс, вокаліста та танцюристка із музичного проекту “The Pussycat Dolls”, застерігає жінок не вбивати своє ненароджене потомство шляхом аборту.

Історію відомої поп-артистки, яка останнім часом бере участь у кампанії проти продажу абортивних засобів у аптеках, описує видання «National Catholic Register».

«Справжня охорона здоров’я лікує, а не вбиває. Доступ до абортивних пігулок в місцевих аптеках загрожує життю численних жінок і дітей. Слід зупинити наші аптеки від перетворення на абортивні фірми… Від часу затвердження у FDA в 2000 році, абортивні таблетки спричинили до смерті 5,6 мільйонів ненароджених дітей і травмувала численних жінок», - йдеться у петиції, підготовленій організацією захисників життя «Life Action», яку Джонс розмістила на своєму профілі в соцмережах, додаючи свій власний болючий досвід.

Кая Джонс розповіла, що аборти, які вона зробила, коли була молодшою, надалі переслідують її і вона досі жалкує про них. Свій перший аборт співачка зробила ще в підлітковому віці, коли не «спрацювали» контрацептивні методи, які вона використовувала.

«Роками говориться про те, що контрацептивні засоби деколи «підводять». Коли так стається, жінка звертається до аборту. Тому й кажемо, що контрацепція і аборти – плоди одного дерева: ідеї, що кожен може співжити сексуально скільки завгодно, не турбуючись про народження дитини», - зазначила вона, наголошуючи, що контрацептивна ідеологія «вчить всіх нас, що секс зазвичай є безплідним актом. Ідеологи ніколи не говорять усю правду про ненадійність контрацепції».

Історія колишньої поп-зірки показує ще один руйнівний механізм, прихований за процедурою аборту і її загальною доступністю. Він сприяє шантажу і використанню жінок з боку байдужих чоловіків, які звинувачують своїх жертв у всіх наслідках невпорядкованого співжиття.

В інтерв’ю ще у 2017 році Джонс розповіла, що її вокально-танцювальний гурт – як і інші такого типу – був прикриттям для «кола проституції». Виконавиць «замовляли» і використовували впливові особи розважальної індустрії. Співачка вдруге вчинила аборт власне під тиском індустрії. Їй сказали, що вона «має позбутись того». Звичайно, що після публікації цього інтерв’ю менеджер «The Pussycat Dolls» усе заперечував.

Також у 2017 році Джонс написала у Твіттері: «Я більше не належу до дівчачого гурту. Я була в колі проституції. Ох так, нам вдавалось співати і бути відомим. А усі ті, кому ми належали, заробляли гроші». Ці її слова були реакцією на самогубство іншої поп-співачки, 24-річної Сімоне Беттл.

У поданому вище інтерв’ю співачка зазначила, що одним із вирішальних моментів, коли вона вирішила покинути зіркову кар’єру, став випадок, коли на одному із концертів вона побачила з якими захопливими поглядами на неї дивились дві маленькі дівчинки. Тоді вона зрозуміла, що в їхній голові є прагнення стати такою як вона. І цей момент дав їй поштовх до того, що вона, не хотячи, щоб дівчатка ставали такою, повинна покинути і не бути поганим прикладом для наслідування.

Одним із найсумніших зізнань Джонс є слова: «Я пройшла через це усе. Можу запевнити вас, що жалкуватимете про це усе своє життя. Навіть якщо завтра я стану матір’ю і щасливо вийду заміж, і все буде гаразд, я і надалі жалкуватиму за трьома дітьми, яких не народила».

«Прагнення за любов’ю вписане в серце кожної людини, бо його помістив там сам Всемогутній Бог. Любити і бути коханим – це суть того, що означає бути людиною. Сексуальна революція переконує нас, що любов є любов’ю, водночас спотворюючи правдиве значення жертовної любові, що триває усе життя», - коментує публіцистка «NCRegister».

Як нагадує автор, від 2013 року «Ruth Institute» намагається донести до широкого загалу інформацію про шкоду, яку в суспільстві наносить сексуальна революція. «Після катастрофічних заяв Верховного Суду, які уневажнили закон про захист подружжя, та каліфорнійської Пропозиції №8 (яка прагне прирівняти одностатеві зв’язки із подружжям), ми зрозуміли, що прихильники сексуальних розладів посідають найвищі позиції у кожній важливій сфері американської культури», - написала вона.

«Ці судові заяви показали, що сексуальні революціонери мають достатньо влади, щоб в актуальній ситуації змінювати закон. Ми запитали себе, що можемо зробити перед обличчям такої сильної та рішучої опозиції? Ми знали, що нам потрібно більше воїнів на нашому боці. Звичайні чоловіки та жінки, матері та тати, діти і внуки, життя яких було зруйноване сексуальною революцією, потребували висловитись», - сказала Робак Морс. Серед тих, хто став жертвою «викривлених догм» сексреволюції, є діти розлучених батьків, жертви ідеології і субкультури ЛГБТ, особи, які шкодують про роки, проведені в позашлюбних зв’язках, і, зрештою, матері, які позбулись своїх дітей через аборт.

«Свідчення Каї Джонс заохочує і дає відваги іншим ділитись своїми історіями. Її щирий жаль може допомогти іншим жінкам відкинути думку про аборт. Її «гострий язик» може присоромити тих, хто використовує жінок. Історія Джонс є великим внеском у спільну справу захисту подружжя, життя і сім’ї, а також побудови цивілізації любові», - підсумовує автор.