Британський уряд рекламує контрацептиви, заохочуючи молодь не відмовлятись від «високих підборів» та «відео-ігор» заради батьківства
  • Пон, 17/09/2018 - 15:31

Британська національна служба здоров’я випустила серію нової реклами в автобусах, пропонуючи так звану «невідкладну контрацепцію», як спосіб уникнути батьківства, щоб могти побільше насолоджуватись вечірками та відео-іграми.

Текст реклами запитує: «Чи готовий ти відмовитись від цього?», вказуючи на взуття на високих підборах та помаду, в одному випадку, і на джойстик для відео-ігор – в другому. Далі текст говорить: «Заради цього?», вказуючи на  дитячий пустунчик.

Внизу реклами, скерованої на хлопців, йдеться про те, де можна отримати безкоштовні презервативи. У рекламі для дівчат вказано, що впродовж періоду до 5 днів (120 годин) після «незахищеного сексу» вони можуть отримати «безкоштовну невідкладну контрацепцію» за вказаними адресами.

Як інформує LifeSiteNews, дана реклама, яка поширює аборти, проводиться за рахунок коштів платників податків.


Паломництво Святими місцями