Добрі новини для любителів кави
Нові дослідження показали, що помірне вживання кави приносить більше користі здоров’ю, аніж завдає шкоди, пише The BMJ. Британські медики співставили дані 201 дослідження і прийшли до висновку що споживання трьох-чотирьох філіжанок кави на день зменшує ризик серцево-судинних захворювань.
Помірне споживання кави, твердять британці, зменшує ризик розвитку деяких видів раку, зокрема раку простати, печінки, шкіри, а також знижує ризик розвитку цукрового діабету 2 типу та подагри, а також зменшує ризик виникнення каміння у жовчевому міхурі. Найбільша користь від кави спостерігається при захворюваннях печінки, зокрема при цирозі.
Окрім цього, стверджують вчені, помірне пиття кави дає позитивні результати при хворобах Паркінсона та Альцгеймера.
Британські медики також вказують на те, що подібні, проте, менш виражені результати, спостерігаються при вживанні кави без кофеїну. На думку дослідників, кава може бути рекомендована, як частина здорової дієти для більшості дорослого населення.
Проте, наголошують британці, кава протипоказана вагітним жінкам, а також жінкам, у яких є підвищений ризик перелому кісток. Також, вчені не рекомендують вживати каву з продуктами багатими на цукри та жири, оскільки це дає негативні наслідки для організму в цілому та зменшує позитивний ефект кави.