Капелан має бути поруч з людиною і служити від серця до серця, – фахівець
  • Пон, 01/06/2015 - 14:26

Капелан мусить бути дуже терплячим до тих, хто потребує допомоги. Оскільки кризові ситуації впливають по-різному на кожну людину, відтак, треба бути готовим по-різному реагувати, –  вважає Наомі Пейджет, фахівець з кризових ситуацій з США. Про це вона розповіла під час Курсу-тренігу з організації надання духовної опіки та психологічної допомоги в умовах бойових дій і кризових ситуаціях, який відбувся 25-29 травня 2015 року у Львівській духовній семінарії Святого Духа.

Людям важливо усвідомлювати, що капеланство може працювати на різних рівнях, – вважає Наомі Пейджет, яка була капеланом багато років, а зараз проводить навчання для майбутніх капеланів на державному і рівні та на рівні релігійних організацій.

Коли люди усвідомлять, що бути капеланом – це означає доброзичливо ставитись до тих, з ким вони працюють, то, думаю, капеланами хотітимуть стати багато людей: деякі захочуть бути професійними капеланами, а дехто може виконувати обов’язки капелана на місцевому рівні, – розповіла п. Пейджет на тренінгу, що організувала Координаційна Рада душпастирства у кризових ситуаціях при Патріаршій Курії Української Греко-Католицької Церкви, яку очолює Преосвященний владика Богдан Манишин, єпископ-помічник Стрийської єпархії.

Наомі Пейджет, Dmin (академічний докторський ступінь), BCC, BCETS (лікар вищої категорії з травматичного стресу), FAAETS (член Американської академії експертів з травматичного стресу). Наомі Пейджет є кризовим інтервентом при ФБР, сертифікованим членом групи духовного реагування та оперативної групи американської спільноти Червоного Хреста, а також сертифікованим кризовим викладачем і автором багатьох навчальних програм.

 

Про необхідність різносторонньої допомоги воїнам розповів військовий капел о.Роман Возняк: