Американський бізнес дещо зменшує підтримку порядку денному ЛГБТ
  • Пон, 10/06/2024 - 16:37

Щороку місяць гомосексуальної гордості демонструє певні тенденції сприйняття / не сприйняття пропаганди ЛГБТ. Останнім часом простежуються досить цікаві тенденції в США, де власне і зароджуються тренди. Цього року спостерігається зменшення активності бізнесу в підтримці так званих проєктів, що викликано торішніми бойкотами за участю консервативної громадськості.

Переломним став 2023 рік, коли без перебільшення мільйони американців долучилися до бойкоту дружніх до гомосексуалізму компаній. Bud Light (виробник пива) активно підтримував трансгендерний рух, за що поступився першістю на ринку пива США, втратив чверть обсягів продажів, а загальні збитки становлять понад 27 мільярдів доларів. Одна з найбільших мереж роздрібної торгівлі також стала об’єктом бойкоту через співпрацю з ЛГБТ-сатаністами. Підтримки «гордості гомосексуалістів» коштувала компанії понад 15 мільярдів доларів.

Ці та інші компанії зазнали мільярдних збитків, бо зробили із бізнесу майданчик агресивного нав’язування ідей. Цього року консерватори також зберігають пильність і заявляють про готовність бойкотувати ці бренди. З цього приводу консервативний коментатор Мет Волш пояснив на X позицію та мету таких бойкотів: «Мета полягає в тому, щоб зробити «гордість» токсичною для брендів».

Успішність бойкоту визнав і директор пропагандистського ЛГБТ-ресурсу Pink News Метт Скаллеруд:

«З тих пір, як Target і Bud Light зазнали фіаско минулого року, величезна кількість брендів вирішила, що буде набагато краще сидіти осторонь і дозволити цьому вирішитись само собою».

Цей приклад може надихнути багатьох християн активніше долучатися до бойкотування прихильників ЛГБТ, а також побачити свою реальну силу і не боятися підняти голос у суспільстві. Хоча підтримка ЛГБТ все ще залишається дуже високою і значна частка бізнесу в США все ще планує компанії сприяння прайдам, однак тепер бізнес змушений частіше озиратися назад і зважати на голоси християнської спільноти.

Все це відбувається на тлі ще кількох трендів. Низка американських штатів за останні роки ухвалили закони про заборону транс гендерного переходу для неповнолітніх, а також заборону викладати в школі матеріали із пропагандою гендерної теорії. 

Є певні зрушення й у Великій Британії. Там вже діють заборони на широке використання блокаторів статевого дозрівання, а прем’єр-міністр Ріші Сунак дедалі частіше наголошує на потребі визнання лише біологічної статі. Також цьогоріч Майже 20 000 людей підписали петицію проти планів вивісити прапори Progress Pride на одній з центральних вулиць Лондона. У петиції зазначається, що прапори «змушують усіх, хто не підтримує весь порядок денний ЛГБТК+, відчувати себе небажаними».

Звичайно, це не означає, що прайд-божевілля завершиться. Однак у деяких західних суспільствах простежується тенденція до скептицизму та відкритого протистояння ЛГБТ-пропаганді. Це протистояння стосується й України, адже деякі вітчизняні компанії знову задекларували свою підтримку Київпрайду, що закономірно викличе обурення у противників пропаганди.