Сила Франциска у соціальних медіях, – редактор журналу єзуїтів
  • Нед, 13/12/2015 - 14:46

Рівно три роки тому Бенедикт XVI активував папський обліковий запис у соцмережі Twitter. Сьогодні за дописами Папи, що виходять дев'ятьма мовами, серед яких є латинська, арабська і польська, стежать 25 млн. користувачів цієї соціальної мережі.

«Завдяки цьому повідомлення Папи сягають найвіддаленіших куточків земної кулі», – наголошує о. Антоніо Спадаро, ТІ. Автор першого інтерв'ю з Франциском і головний редактор журналу єзуїтів «Civiltà Cattolica» (Католицька Цивілізація), вказує на важливість соціальних медій також в пережитті Ювілейного року Божого милосердя.

«Сучасний світ потребує істинної мудрості, глибоких роздумів, які сьогодні мали би бути сильними і короткими, щоб досягати сердець. Іноді вистачить влучного твіту, бо Папа Франциск пише, переважно, простою і чіткою мовою. У цьому забіганому світі короткі записи допомагають нам задуматися, – каже о. Спадаро. – Звичайно, Папа також здатен виголошувати довгі та глибокі проповіді. Але він усвідомлює, що мудрість Євангелії також може доходити і короткими, чіткими повідомленнями. Тому його твіти дуже промовисті, як і кількість користувачів папського акаунту – 25 млн. осіб, безсумнівно, вражає. Але мене ще більше захоплює те, що люди потім щей поширюють ці дописи. Зрештою промовляють не тільки слова; також часто поширюють фотографії, що відтворюють промовисті жести Папи. Світ соціальних медій глибоко увійшов в життя Церкви, і це – дуже важливо. Це ще одна можливість ділитися у мережі Божим милосердям. Віра стає медійною, соціальною, оскільки здатна давати свідчення, а це свідчення сьогодні шириться і у мережі».